norbakr
norbakr
لا يمكنك مشاهدة هذا التعليق لانتهاكه شروط الاستخدام.

عزيزتي الغاليه - قرار كل واحد شنطتين وزن كل واحده 23 كيلو ساري من زمان
المشكله ان القرار الجديد ان لكل راكب شنطه واحده وزنها 23 كيلو و الطفل فوق السنتين شنطه مثلها و هذا لقيتو في موقع الخطوط الجويه الهولنديه http://www.klm.com/travel/eg_en/prepare_for_travel/baggage/baggage_allowance/index.htm#p3
بس لما استفسرت من مكتبهم قالولي لأ عادي كل راكب شنطتين و الله اعلم محتاره - بس الشنطه الزياده عليها 50 دولار
norbakr
norbakr
مشيمشه ايه اللي مسهررررررررك؟؟؟؟؟ كيفك اليوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عندك حق قبل زوجي ما يسافر سهرررنا طول اللليل نوزن في الشنط يا سااااااااتر تعبنا كتييير لحد ما ظبطنا الوزن الحمد لله لأن الكيلو الزياده تدفعي عليه
مشيمشة
مشيمشة
الحمد لله على سلامته وعقبال ما تنورينا انت كمان في كندا :27: القرار هذا صدر من زمان او فعلا كل حقيبة 23 كيلوا يكون وزنها انا العام الماضي لما رحت زيارة وزنت الشنط في البيت عشان ما تصير لنا بهدلة في المطار بس لما رحنا المطار صرنا اول وجديد نعيد الترتيب لانه حتى زيادة شوي ما يخلوها لازم 23 كيلوا فقط
الحمد لله على سلامته وعقبال ما تنورينا انت كمان في كندا :27: القرار هذا صدر من زمان او فعلا...
اطمني او حطي رجليك في مية باردة ههههههههههههه اختي سمو انثى :42:
لانك جاية على اجمل ولاية في كندا بل الاجمل في العالم
تعرفي كل ماتجئ الاجازة نبغى اروح لها بس لسى الله ما سخر
ونيالك رح تنبسطي او تعجبك كثير انت واولادك لا تشيلي هم
والله ايسهل اموركم ان شاء الله

نور انصحك نصيحة لا تطلبي وجبة المسلمين لان احنا صرنا لما نروح
مانطلب وجبة المسلمين او صرنا ناكل وجبتهم لانها تكون اما دجاج او سمك او خضار
طبعا ناكل سمك او خضار بس دجاج لا
والله ايسهل لكم ان شاء الله وتوصلي بالسلامة
:39:
مشيمشة
مشيمشة
مشيمشه ايه اللي مسهررررررررك؟؟؟؟؟ كيفك اليوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عندك حق قبل زوجي ما يسافر سهرررنا طول اللليل نوزن في الشنط يا سااااااااتر تعبنا كتييير لحد ما ظبطنا الوزن الحمد لله لأن الكيلو الزياده تدفعي عليه
مشيمشه ايه اللي مسهررررررررك؟؟؟؟؟ كيفك اليوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عندك حق قبل زوجي ما يسافر سهرررنا طول...
هههههههههههههههههههه انا مو سهرانة الحين عندنا الساعة 7 الصبح
بجهز الاولاد للمدرسة :hahaha:
او ايه اي زيادة في الوزن تدفعي عليها
norbakr
norbakr
صبااااااااااااااااااااح الخير هههههه و ربنا يعينك ان شاء لله
و يعيني على الرحله و تجهيزاتها يا رررررررررب