sara_ali
sara_ali
صباح الخير
sara_ali
sara_ali
حبوب منع الحمل تحضيريه للحقن المجهري بندقة اللي بيأخدوا اللوكرين او ليبرون او ديبيتكال حقن تحضيريه لاطفال الانابيب لا يوجد أحد التنشيط بالكلوميد الي بياخدوا الحقن المنشطه لا يوجد احد اللي بيحضروا لعملية التلقيح الصناعي لا يوجد احد الي عمل تلقيح صناعي لا يوجد أحد الي عملوا سحب بويضات لا يوجد احد الي في اسبوعين الانتظار حلمى الأمومة اللي ربنا انعم عليهم بالاطفال مميزات جابت ولد : أحمد 27/3/2009 رمال جابت ولد : أنس 4/5/2009 كوكر جابت ولد : كريم13/8/2009 مسلمة جابت بنت : جنة 28/10/2009 ميكو جابت بنت : مايا 18/4/2010 اوشى جابت ولد و بنت : عبد الله و كنزي 15/4/2010 سارة جابت بنت: لجين 18 مايو2010 اشتقت رزقت ولد عمر الجمعة 13/8/2010 الحوامل ما شاء الله لا قوة الا بالله هيا ننشر الخير مشتاقة لمكة حامل ببنوته هدي ونور رورو كوكار23/11/2010 مايرا 25-12-2010 الف ليلة بوبا ام اياد توفى اللي على وش ولادة مشتاقة لمكة الموقنات برحمه الله شيمو am marium mahaadham متمنيه الجنه دانه حلم عمري nadanodo = نادية ام انس توتا وداع اوشة حلمي الامومة فاطمه الزهراء مصريه رقيقه سموره زينب ابراهيم ماما رجاء الغفران Neevooo احلام بسيطة قطوس أبوها سميه أوكسى مصريه وبحب مصر أم التوأمان مرمر عزيزة المنال
حبوب منع الحمل تحضيريه للحقن المجهري بندقة اللي بيأخدوا اللوكرين او ليبرون او ديبيتكال حقن...
sara_ali
sara_ali
انا عدلت في الليستة بعد اذنكم لانكم نسيتو تضيفو عمر ولمى
ولوعمر خدخبر ياخرابي على زعله
هولمايزعل لازم محايلة ودلع
سبحان الله البنات اشد منه
sara_ali
sara_ali
معليش في مشاركات كتير ارد عليها بس شوية وراجعة
بالنسبة لتوفي سالت عن الكلكسان هوياحبيبتي بيسيب علامات في الدراع والافخاد اكتر من البطن وبالنسبة لي جرعة البطن كانت اقل ايلاما بس مع تقدم الحمل وشد الجلد بطلتها وبقيت اخدهافي ايدي لو رجلي
معليش سؤال صغير هل بدات الكلكسان فعليا وهل بتاخدي بيبي اسبرين

وللسفر اشربي مية كتير اوي واتحركي في الطيارة رايحة جاية كل ساعة ونص الى ساعتين
وتوصلي بالف سلامة
sara_ali
sara_ali
بندقة ربنا يوفقك يارب ويكرمك
اناراي من راي البنات انك تتكلمي مع المدير المسؤل في جنين بخصوص فرق التكاليف لان لسة وراك مشوار علاج ودواء
انا بصراحة لما اتعالجت في ادم ماكنش في اي فرق في المعاملة بيني وبين المصريين واتاكدت كم مرة اني بدفع نفس التكلفة
رغم اني اعتقد لو يكون في لائحة بخصوص الاسعار يكون افضل منعا للبس لان يابنات ماتنسوش ان في حاجة اسمها السياحة العلاجية مع تحفظي على المبدا والمسمى لكن دة واقع يمثل مورد مهم من موارد الدولة اشمعنى يعني نلوم مصر عليه وفي بلدان كتير بتتبعه
للاسف الزمن دة اللي مامعوش مايلزموش