miro
miro
كده يا بت يا شيري عايزه تخلصي مني نضيف نضيف وكمان في قضية قتل جماعية

ماشي ماشي

وكمان ملاقيش حد يدافع عني واتدبس انا في نفسي واجيبلي اعدام

لا يا عم العزومة ارحم

(شيري انا كمان شفتك وكنتي زي القمر بالاحمر يا ابو احمر انت)
miro
miro
بصوا بقى انا راكبني ستميت عفريت من موضوع العزومة الاجبارية دي ماهي لو كانت مرة كانت تبقى مرة وتعدي لكن دي كل تلات اسابيع مرة يعني مش هتهنى بالويك اند واستمتع بالغسيل وتنظيف البيت والاستجمام ده لا ده هيضاف بند تعذيب تاني الاوهو العزومة وما يتبعها من مجاملات تحرق الدم

يا مامي انا كان مالي ومال الجواز

حسكوا عنكوا اسمع بنت فيكو بتقول عايزة اتجوز هتلاقوا حرب شعواء شنت عليكم
أم أبيها74
أم أبيها74
ازيك يا كات صباح الخير

شيري

ممكن تلاقي حاجة حلوة برضه عارفة لو حتى بنطلون شيفون في حركة كده من قدام (ممكن تلاقي في الشناوي) ومعاه زى ما نورا قالت بلوزة حلوة فيها شوية لعب برضه هيكون حلو عليكي ان شاء الله

اهم حاجة الميك اب ما يكونش تقيل وما ترقصيش أمانة عليكي وصاية اوعي ترقصي في الفرح علشان لو في عريس او مامته تقول هى دي عروسة ابني على طول ان شاء الله

على فكرة جي بي مش في جنينة هتلاقيه في عباس العقاد
افتكري تعملي اللي قلت لك عليه قبل ما تروحي

باقوللكم ايه

عندي حالة انعدام وزن

ما بانامش يا بنات والله ارق فظيع رغم اني خم نوم وبانام من 8 كل يوم دلوقت افضل لحد 11 او 12 وبعدين انام كم ساعة وعلى الساعة 2 تلاقيني قمت في السرير قعدت زى العسكري لحد الصبح لا انا عارفة انام ولا عارفة حتى اقوم اعمل حاجة مكسلة من البرد

اكيد طبعا موضوع الشغل له دخل فيه رغم انه ما يستاهلش الأرزاق على الله بس نعمل ايه في البني آدم بقى

حكيت لكم قصة حياتي معلش
شيرى 44
شيرى 44
miro miro :
كده يا بت يا شيري عايزه تخلصي مني نضيف نضيف وكمان في قضية قتل جماعية ماشي ماشي وكمان ملاقيش حد يدافع عني واتدبس انا في نفسي واجيبلي اعدام لا يا عم العزومة ارحم (شيري انا كمان شفتك وكنتي زي القمر بالاحمر يا ابو احمر انت)
كده يا بت يا شيري عايزه تخلصي مني نضيف نضيف وكمان في قضية قتل جماعية ماشي ماشي وكمان ملاقيش...
احم ايه يا ميرو .. مش انا مش انا بلاش فضايح

وبعدين انا عايزاكى تتخلصى منهم مش انا الى اتخلص منك .. هو احنا نقدر بردوا يا ميرو امال مين الى يدافع عنا وعن حقوق المرأه
أم أبيها74
أم أبيها74
ميرو

الله يعينك على الحموات الفاتنات

باقوللك ايه فوضي امرك لله واعمليها بنية اطعام مسلمين