++ عسوولة ++
++ عسوولة ++
انا معاكم بعد
زينب أحمد سليمان
الأخت العزيزة zayyoda a;vhW g شكرا لك وسابدأ إن شاء الله غدا معك
ام الحلوووووووين
وانا كمان معاكم على طول بس ياريت تلحقينا بالرجيم بسرعة لاننا المفروض نبدء بكره ويارب يكون الرجيم ده وش خير علينا كلنا لان الصيف بدء والفضايح حتكتر هههههههههه
a_one164
a_one164
زايوداااااااااا
انتى فين يا قمر اليوم بدء ولسه ماشفناش اى خياراية او خساية او حتى حلة محشى
انا شغالة شرب ميه مالفجر لما قربت انفجر مستنية الدايت علشان افطر

ام الحلووووووووووين منورة الموضوع يا سكر بس فضايح ايه اللى بتتكلمى عنها طيب انتى حلوة ومخلفة حلوين سيبى الفضايح دى لينا احنا هههههههههههه احنا اللى هتبئى فضيحتنا بجلاجل

طيب انا ياجماعة هافطر فول وطعمية وبدنجان مخلل وبطاطس شيبسى وحلاوة وجبنة و3 او 4 رغيف عيش يعنى فطار خفيف كده على ما تظهر زوزو وتكتب لنا الريجيم
ذنبى فى رقبتك يا زوزو هههههههههههههههههه سلام يا قمرات
روح الموز
روح الموز
الحقينا به يا قمر انا سمعتها على قناة عين كانت وصفت ريجيم لواحدة كانت نزل وزنها واصبح ثابت مش بينزل وصفت لها ريجيم كتبته وراها وبالفعل طبقته كان اكثر من رائع وبالفعل نزلنى جدا بس للاسف ما كملتش وبوظت الريجيم يا ريت تكتبى لنا ريجماتها لانها بصراحة دكتورة ممتازة وتحسى ان ريجيماتها مافيهاش تجويع او اكتئاب جزاكى الله خيرا ومستنينك بس يا ريت النهاردة علشان نبدء علطول
الحقينا به يا قمر انا سمعتها على قناة عين كانت وصفت ريجيم لواحدة كانت نزل وزنها واصبح ثابت مش...
ياليت يا اختي تكتبي النظام لاني تعبت من ثبات الوزن وتذبذبه طالع نازل لا تتاخرين الله يوفقك..