Miro Bahy
Miro Bahy
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

مشكــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورين جداً يا أ/هنادي جابر و
علي الموضوع ده لانه فعلا موضوع مهم اوي و مشكله بتواجه الكثير منا
و انا مشكلتي اني عندي زياده في الوزن و بخاف لاعمل اي رجيم لان اصدقائي اللي بيعملوا رجيمات بيقعدوا فتره و بعد كده بيرجعوا اضخم من اللي كانوا عليه الاول
عشان كده انا قررت ابعتلك بما انك اخصائيه تغذيه عشان تقوليلي علي الطريقه السليمه اللي اخس بيها انشاء الله و راريت تكون في خلال شهرين بالكتير

انا عمري 17.5
طولي 154
وزني 65

هــــــــــــــــــــــــ 50 كيلوـــــــــــدفي يا ريت

و بتمني انشاء الله اني حققه تحت اشراف حضرتك

اختكم في الله
Miro Bahy
Miro Bahy
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

مشكــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورين جداً يا أ/هنادي جابر و
علي الموضوع ده لانه فعلا موضوع مهم اوي و مشكله بتواجه الكثير منا
و انا مشكلتي اني عندي زياده في الوزن و بخاف لاعمل اي رجيم لان اصدقائي اللي بيعملوا رجيمات بيقعدوا فتره و بعد كده بيرجعوا اضخم من اللي كانوا عليه الاول
عشان كده انا قررت ابعتلك بما انك اخصائيه تغذيه عشان تقوليلي علي الطريقه السليمه اللي اخس بيها انشاء الله و راريت تكون في خلال شهرين بالكتير

انا عمري 17.5
طولي 154
وزني 65

هــــــــــــــــــــــــ 50 كيلوـــــــــــدفي يا ريت

و بتمني انشاء الله اني حققه تحت اشراف حضرتك

اختكم في الله
soha ibrahim
soha ibrahim
دكتورة انا و لدتى طولها 160 و وزنها 81 كيلو حضرتك كتبتلها رجيم قبل كدة لما كان وزنها 78 الرجيم رقم 7 هى دلوقتى ماشية علية كدة صح و لا اية
soha ibrahim
soha ibrahim
دكتورة انا و لدتى طولها 160 و وزنها 81 كيلو حضرتك كتبتلها رجيم قبل كدة لما كان وزنها 78 الرجيم رقم 7 هى دلوقتى ماشية علية كدة صح و لا اية
oum amira
oum amira
عزيزتي د هنادي بيض الله وجهك يوم تبيض وجوه وتسود وجوه أأأأأأأأأأمين :26: عزيزتي بعد ردك علي تواردت الي تساؤلات وهي 1.اذا كان هذا النظام قريب من نظام حياتي قبل السمنة (الزيادة التي زدتها) يعني كل الذي فعلتة انني ابتعدت من الاكل بين الوجبات ...وقللت الرز والخبز واسعضت بكثرة الماء فهل هذا سيأتي بنتيجة ؟؟؟ ام سيقى وزني ثابت لا يزيد كما زاد في الست شهور الاخيرة اسفة فوزني عنيد:30:
عزيزتي د هنادي بيض الله وجهك يوم تبيض وجوه وتسود وجوه أأأأأأأأأأمين :26: عزيزتي بعد ردك علي...
السلام عليكم
اود ان اسالك يا دكتورة و اتمني منك الاجابة والله يجعلها في ميزان حساتك
1.هل استطيع استخدام خميرة البيرة وهل تسبب التهاب المعدة نضرا لكوني كنت اعاني منه من قبل؟
2.وكدالك فاتح لالشهية و هل له اضرار على المعدة؟
3.هل استطيع اكل التمر والتين المجفف ام اها تاثير على المعدة؟

اسفة يا دكتورة على كترة الاسئلة لأني اخاف من رجوع التهابات المعدة
جزاك الله خيرا